Detta eviga snöande

Nu har det snöat konstant i 3 dagar. Ohhh vad man blir less. Snön bara vräker ner , en 1/2 meter minst känns det som.
Hundarna bara vägrar att gå ut, man får verkligen slita ut dom. Men vad kan man göra, vädergudarna styr man inte över.
Så istället för att gå ut så har jag badat alla mina 3 raringar, vilket inte alltid är så populärt. Säger man "bada" så drar de
in svansen mellan benen och försöker försvinna där de tror att man inte ser dom. Men fina blir dom och rätt nöjda efteråt då de får sin belöning för att de varit duktiga. Nu är det bara disken och damsugningen kvar. Men det får jag ta i afton.
Nu åker jag strax iväg på uppfödarutbildningen. Det är viktigt och otroligt roligt och givande. Jo, nog får man sina dagar
 att gå alltid. Jag tror nog många känner igen sig. Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0