Kikki i varm fleece



Min egen design

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad ska jag säga förutom att det är bara så snygga overaller:) Hoppas jag har kunskapen att göra såna..Men det tror jag inte.Att sy en enkel fleeceoverall är en sak men en vinter overall en annan..

Mvh Mia

2009-03-16 @ 16:34:26
URL: http://puff.doggyblogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Måste skriva ett inlägg om att det är så snygga overaller. Säljer du med? jag har en kines som jag försökt sy till men det sitter nog inte i mina fingrar att sy kläder :P Mvh Sandra

2009-04-08 @ 18:11:01
Postat av: Jezzica

Heeej!! Jag bara ÄLSKAR denna overallen!! Jätte snygg!!
Säljer du overaller?? Min kines skulle behöva en ny.. ;)

Svar: Hej Jessica. Har tyvärr missat ditt meddelande, men är du intresseard så hör av dig på min mail [email protected]
Anette Lindström

2012-11-11 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0