Våra egendesignade kläder



Svart fleeceoverall. ( Äbba )

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt G

Hej,hon jag bor med började att sy en overall, men ni skulle se den. Den går jag inte ut i, jag skäms ju ihjäl!! Har ni inte en röd vinteroverall till mig, annars kommer vintern att bli kall för mig. Hoppas ni förstår min önskan. Jag köper och hon betalar vad det kostar.

Kram Kikki och Ann-Britt, det är hon jag bor med som inte kan sy min overall.

2009-10-28 @ 18:12:51
Postat av: Michaela

Hejsan!
Jag skulle vilja ha en munktröja till min vovve, kan inte du maila mig vad det skulle kosta och vart ni finns? Kan ni även skriva namn på tröjan?
Vänligen
Michaela
[email protected]

Svar: Hej! Har tyvärr missat din fråga, men är du fortfarande intresserad så hör av dig på min mail [email protected]
Anette Lindström

2012-11-19 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0