Stugträff

Idag har det varit jättekallt, man tror inte det är juni. Men vi åkte i alla fall till stugan för att hundarna skulla få rusa av sig lite och vi hundägare skulle få träffas och tjata lite. Hundarna trivdes som fisken i vattnet och det gjorde Peter också. Han fick en gädda, en stor abborre och några andra småfiskar som han snörde tillbaka. Vi andra surrade, drack kaffe och frös, så det blev inte så långt stugbesök. Men visst hade vi trevligt den lilla stunden vi var där. Vi ska göra om detta längre fram mot hösten, och då hoppas vi på bättre väder.  =D


Kommentarer
Postat av: Marie Hedström

Hej!

Och tack för en trevlig träff trots det kalla vädret..Fina bilder på hundarna:)

Kram Marie,Puffar och Nemo

2009-06-07 @ 19:14:03
URL: http://puff.doggyblogg.se
Postat av: Berit

Vad trevligt ni verkar ha haft. Trots vädret. Tänk om det fanns sådana möjligheter i mina trakter. Det saknar jag.

2009-06-08 @ 07:41:19
Postat av: Carin Westermark

vill också tacka för en trevlig dag trots vädret.. och nästa gång så löper inte Nova så även hon får vara med och busa lite grann..

kram Carin o Nova

2009-06-08 @ 11:14:50
Postat av: Marie Hedström

Hej igen!

Jag undrar om du skulle kunna skicka mig bilden på Nemo åt mig..så vore det snällt.Mail: [email protected]

Kram

2009-06-08 @ 12:47:08
URL: http://puff.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0