Årets sista hundträff

Nu har vi haft sista hundträffen för i år. Hundarna var otroligt tysta och lugna, precis som om de kände det på sig. Men som alltid så är det trevligt, fast det kan kännas lite tungt innan man kommer sig dit ibland. För min del blir det att åka direkt från jobbet, hem och hämta hundarna och tillbaka. Hoppas att vi till nästa år får en bättre tid, tex Söndag afton så att man inte behöver stressa dit, utan att ha hunnit äta middag. Men det är ju för hundarnas skull vi åker dit i första hand, att vi har trevligt är bara bonus. Så nu ser vi fram emot nästa år. Vi ses alla.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för denna omggn med och att ni (du & U-B) har hållit i allt. Uppskattas jättemycket, för mig själv en bra terapi i mitt kämpande! Jättefina foton.



Kram, kram

från mig (J) och Hero

2009-11-17 @ 23:38:00
URL: http://jenablogg.jandersson.com
Postat av: Marianne

Hej

Fina bilder som vanligt och det är tur man kan gömma sig bakom ett par papillonöron

Tack till dig Anette och till Ulla-Britt för att ni har ordnat dom här träffarna det har varit kanontrevligt med alla gulliga hundar och alla trevliga hundmänniskor

Vi syns snart igen

Kram Marianne och pappisligan

2009-11-18 @ 15:34:12
URL: http://www.midnightfantasy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0