Hallå

Nu har jag haft borta min kamera i 3 veckor och börjar verkligen bli less på denna väntan. Blixten slutade att fungera så jag hade inget val annat än att lämna den till lagning. Jag tycker att det är mycket roligare att skriva på bloggen då det finns lite bilder att lägga in också. Men till veckan så lät det som att den var klar, så då blir det att skriva lite mer om våra nya designkläder till hundarna och våra hundar. Och natuligtvis mycket annat också. Så jag hoppas att ni tittar in igen, för jag har definitivt inte slutat skriva. Vi syns innom kort. Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Berit

Det ska bli kul att få se vad du gjort. Jag åker bort på onsdagmorgon men jag ska titta in och se om det kommit några trevliga bilder. Jag har saknat dig här.



Berit

2009-11-01 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0