Piteåutställning

I helgen har vi varit till Piteå på hundutställning. Kunde inte vara mycket bättre väder än detta då vi haft husvagnen sedan i fredags stående på området. Visst har det kommit en åskskur, men det var under natten mot Lördag. Resultatmässigt så är vi också rätt nöjda. Våran helfoderkille Wille blev BIR-valp med HP med föraren och matte Mia. Äbba och Lea fick ettor och även våran lilla tikvalp Dollar. Så visst är vi nöjda även om man någon gång skulle önska sig en högre placering än detta. Men skam den som ger sig.........


___________________________________________________________________________________________

Sedan har vi BIR-valpen Wille och Mia.


______________________________________________________________________________________________

Sedan så hade vi ju också lite trevligt på kvällen med goa vänner.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder! Skicka gärna det du har. Nu ser vi fram emot utställningen i vännäs! Kul att ses igen - goda grannen!

Kram Linda

2010-05-16 @ 20:19:03
URL: http://linlu.blogg.se/
Postat av: Linda

Här kommer min mailadress [email protected]

2010-05-16 @ 23:02:47
URL: http://linlu.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej på er!!



Loke grattar brosan med flera skall!!!

Jag är inte bara lite ångestfull att jag inte var med er där upp!! Men vi får ta nästa!!!

Kramen Patricia

2010-05-17 @ 16:13:20
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hej Annette!

Jag glömde ju ta din mailadress så jag kan skicka lite bilder från helgen!

Hör av dig!



/ Veronica & Alwa

2010-05-17 @ 23:06:13
Postat av: Veronica

Hej igen Annette! :)

Här kan du se lite bilder jag tagit på annat om du vill!

Välkommen in i mitt lilla galleri!



http://www.pixbox.se/usr_show_id165476_page0_order1.html

2010-05-17 @ 23:37:26
Postat av: Anette

Hej Veronica.

Har ju inte din telefon eller mail så jag vet inte var jag ska höra av mig.

2010-05-18 @ 07:53:36
Postat av: Berit Weinehall

Vad söt han är lilla Wille. En riktigt snygging.

2010-05-18 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0