Nyårsfest

Ja, nu har det nya året börjat, och jag hoppas att det för med sig något gott. Tex ett jobb till mig för det skulle minsann inte skada. Igår var vi till Vallen för att skåla in det nya året med Jeanette, mamma, Ylva och Lennart. Värdparet var Micke och syrran Annica samt Linda. Vi åt jättegott vill jag lova, någon kall kyckling och en annorlunda pasta med en örtsås. Supergott, mumms. Sen blev det frågesporter ett tag innan efterrätten som bestod av glass, bär, grädde och maränger. Tack alla för igår och ett bra 2011 önskar jag. // Kram




Kommentarer
Postat av: Berit Weinehall

Vad gott det ser ut på tallriken. Vad mer än räkor finns där?

2011-01-05 @ 08:14:13
Postat av: Anette

Det är en form gjord av parmasanost. I den är det som en västkustsallad. Jättegott :-)

2011-01-13 @ 19:49:59
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0