Kikki

Detta tar mig verkligen emot, men jag har efter mycket övervägande och vånda beslutat mig för att sälja min ena nakentik. Jag måste tänka på hennes bästa och inte på vad bara jag vill. Men lilla Kikki mår inte riktigt bra bland alla andra hundar. Har lämnat bort henne ett par dagar och då hon kommer hem har hon varit jättelugn ett par 2-3 dagar, men sen så syns det tydligt att hon inte mår så bra igen. Så nu har jag bestämt att hon måste få komma till en familj eller person där hon får vara ensamhund och där hon får vara i centrum. Hon är värdens goaste och gulligaste knähund. Hon bara älskar att få ligga i knäna och mysa. Jag ska sälja henne på "halvfoder" , så om någon är intresserad så Maila:[email protected].Men jag kommer att vara jättenoga med vem hon kommer till och inte så långt från Skellefteå. Här är några fina bilder på lilla Kikki.


Kommentarer
Postat av: Eva

Otroligt söt liten tjej

2009-04-24 @ 09:10:44
Postat av: Thina

Synd att hon skulle måsta vara ensamhund=/ Hon verkar jättefin!! Jag bor i Boliden med en nakenfis och en puffblandis, vi ska snart ta bort våran gammla Cavalier som är sjuk och söker med ljus och lyckta efter en hund som skulle passa i min flock! Hon var verkligen jättevacker=)

2009-04-28 @ 14:57:40
URL: http://www.metrobloggen.se/guldfisken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0