Vilken mysig Lördag

Lördag den 11 juli var en ganska fin och mysig dag. Först var jag i stugan med alla hundarna och solade en stund. Och som vanligt så sprang alla busiga hundarna och lekte och hade det riktigt bra. Det som var mest tråkigt var väl att ingen av mina vänner hade möjlighet att åka med, så då stannade jag bara drygt en timme. Men det kommer ju mera bra dagar framöver, då jag inte börjar semestern förrän om två veckor.




Sedan på aftonen vid halv 4 så åkte jag till min dotter Sofia för att sköta mitt underbara barnbarn Penny. Vi hade det jättemysigt. Först så gick vi till lekparken för att gunga och leka, vilket uppskattades vill jag lova. Då vi varit där en stund så gick vi till gammelfarmor Vivan, och naturligtvis hamnade ett kex i handen....... Vi gick sedan till Bilisten och köpte mjukglass vilket hamnade runt hela ansiktet istället för i munnen, men gott var det.  Efter matning , läsning och lek så blev man ju väldigt trött till slut, så natti, natti.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0