7 Veckor

I morgon den 10 april är vi 7 veckor. Vi har blivit väldigt duktiga tycker matte, då vi  för det meste går på papper då vi kissar. Men visst kan små olyckor hända =))  Och i morgon ska vi alla ut på äventyr till Luleå, där vi ska bo i en stuga hela helgen. Skulle tro att våra magar kommer att kännas lite konstig efter den turen, men övning ger färdighet. Ha en Glad Påsk allihopa. Kram från oss.

Smilla ( såld )


Tyson ( såld )


Wilda ( stannar i kenneln )


Nakenhane ( till salu )



Intresserad av nakenhanen?                           Maila: [email protected]
                                                                                Ring: 070-6630655

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad söta de är, allihopa!:)

2009-04-10 @ 00:56:48
Postat av: Ceasar och Åse

Sitter och drömmer om en liten vän till Ceasar och hittar eran lilla söta krabat. Synd bara att min sambo inte känner att han har lika mycket tid med en till. =/ Men men... drömma får man och kanske längre fram i tiden händer det. =)



Å vilka fina kläder fisarna har på förstasidan (gul/svarta). Tänkt att jag ska försöka mig på att sy nått till Ceasar. Just nu har jag tänk i över 1 år hur jag ska få till det. Hihi... ingen sömmerska här heller... Jag kanske återkommer med en beställning. =)

Ha en bra dag!

Dagdrömmarna Ceasar och Åse

2009-04-10 @ 09:19:34
URL: http://www.ceasar.nu
Postat av: Anonym

Glad påsk från Micke Carola May-Liz å Sixten!!!

2009-04-10 @ 19:31:18
Postat av: Malin

guuud så vackra hundar du har ^^ vill med ha! men har inte tid just nu! men ngn gång i livet blir de en liten naken rakare ^^



mvh malin

2009-04-21 @ 00:09:51
URL: http://http://yooshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0