Midsommar

Nu har det varit midsommarhelg. Vädret har väl varit ganska skapligt om än lite kallt. I år som många år tidigare så har syrran, jag och våra respektive varit i våran stuga och firat.Och som vanligt har vi grillat, spelat kort och de som velat har druckit öl. Dock inte jag som alltid låter bli, en riktig torrboll =D men en klok sådan. Även lilla Wilda fick sig en slurp.



Dagen efter så fick vi lite mera stugfrämmande av Ulla och Kent. Alltid lika trevligt då vi dessutom fick 7 hundar till på tomten. De njuter verkligen av att få vara där och springa lite fritt och bada om de vill. Det handlar för det mesta om hundarna då vi är i stugan och de är även roliga att fota. Tacksamma modeller vill säga.



Det här var denna midsommar, inte alls tokig. Faktiskt ganska trevlig, och ännu bättre om den har fått vara ite varmre.
Men man får väl vara tacksam att det inte regnar i alla fall. Men här kommer lite mer bilder att se på. Alltid lika roligt men mycket kort, tycker jag i alla fall.Ha nu  en fortsatt trevlig helg alla.


Kommentarer
Postat av: Berit

Vad trevligt ni verkar ha det i stugan. Och vovvarna har sina nya tröjor. Det såg inte ut att vara så skönt i vattnet, säger jag som är en badkruka.

Berit

2009-06-21 @ 07:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0