Hundträff med valpar

Tisdag= hundträff. Joho så har det varit några veckor nu. Men min kamera har varit paj så nu känns det roligt att skriva på bloggen igen. På den här träffen hade vi med alla våra 10 veckors valpar, 4 stycken vill säga. Och vilka tuffingar de var. Lite försiktiga , men inte alls rädda vilket bådar gott. Sen var ju lilla Gizmo också där. En snygging på 14 veckor som lekte och busade för fulla muggar. Men som vanligt så var det många hundar, och några andra raser också. Här kommer lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Mli

Den svarta valpen va ju typ SÖTAST! :D

2009-11-05 @ 08:03:04
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Berit

Hej vad roligt att du är tillbaks. Och så söta valparna är. Man blir riktigt valpsjuk. Och saknar mina som är hemma, nu när jag är i Sthlm. Valparna har kanske redan fått nya hem. Så haf förstår att det är roligt att träffa dem igen.

Nu ska jag fara på babysim :o)

2009-11-06 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0