Pennyhelg

I helgen har jag tagit hand om min söta dotterdotter Penny. Från det hon kom på Lördag till hon åkte på Söndag har det varit fullt ös. Tur att min systerdotter Linda kom och hälsade på , för hon hade verkligen kul med henne på Lördagkväll. Det tog inte många sekunder för henne att somna den kvällen efter allt stoj och skratt.



På Söndagförmiddagen satt vi ute på altanen och väntade in Sofia som skulle hämta lillälsklingen min. Även där så var det skoj och bus. Men jag tror faktiskt att hon haft en rolig helg :-D



Gissa om det blev kramkalas då mamma och pappa kom och hämtade den lilla solstrålen. Borta bra hos mormor men hemma bäst. Inget konstigt med det!!!


Kommentarer
Postat av: Berit Weinehall

Hon är socker söt..

2010-08-06 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0