Suris hos Jenny och Peter

Lördagafton var vi bjudna till Jenny och Peter på surströmming. Det var första gången i år för mig, och gissa om jag njöt. Skulle faktiskt kunna äta suris flera gånger i veckan, så gott är det. Väldigt trevlig gäng var vi, så det blev mycke tokerier och skratt. Hoppas att vi får träffas snart igen alla och kanske äta suris, vem vet...



Hundarna var ju naturligtvis också med, men de blev ganska slut och trött av att hela tiden hålla koll vad mattarna och hussarna hela tiden sysslar med.



Och här kommer någon bild på min gubbe som jag tycker väldigt mycke om...


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Tack snälla för det trevliga sällskapet =)

Kram!

2010-08-23 @ 19:02:10
URL: http://jenablogg.jandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0