Soliga Vallen & roliga hundträff

Idag har det varit en kanondag ute. Soligt fast en aning blåsigt. Så jag åkte till syrran i Vallen så hundarna skulle få springa lös ute på skoterspåren. Ohhh vilken lycka för dom alla. Så skulle man få möjlighet att göra varje dag, men inte så lätt alla gånger då det är 4 mil enkel väg. Kommunen borde verkligen tänka på alla hundar och hundägare och ordna en hundpark så vi inte " störde " alla skid & skoteråkare. Tänk så mycket lättare för alla.......




I vallen var jag några timmar tills det var dax att åka på hundträffen, för den ville vi ju inte missa. Idag var det extra roligt, då vi fått en ledare dit som skulle undervisa oss i vardagslydnad. Det tror jag kommer att bli väldigt givande, då hon kommer att vara där några gånger. Men här kommer några bilder från träffen, dock inte kursen. Vi träffas nästa söndag alla ,hoppas jag...?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Anette.. jättefina härliga vinterbilder.. man ser hur underbart och roligt dem 4benta har det i det fria.

Det var kul med "vardags-träningen" som vi hade idag.. kanske att den lille Hero lyder sin matte bättre framöver, nyttigt =))

Ha en fortsatt bra kväll..

Kram, kram

2010-02-14 @ 21:00:42
URL: http://jenablogg.jandersson.com
Postat av: Patricia/tiza67

Så underbart finfina bilder!! Härligt när hundarna får sträcka ut lite!!

Ha det gott!

2010-02-15 @ 07:56:25
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Mli

Haha tål du inte skämt :P

2010-02-21 @ 20:52:54
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Karin Kinnestrand Holmström

Hej Anette!

Härliga bilder,hittade din hemsida av en slump och ser att du och Ulla-Britt ha en kennel tillsammans. Jag och min "gubbe" har flyttat hem igen:-)

Hälsa Ulla-Britt

Kram från gymnasiekompisen Karin

2010-02-27 @ 14:26:38
Postat av: Linda

Hej

Vilka roliga träffar ni verkar ha! Kan man ev få följa ngn gång, måste man vara medlem någonstans? Har 3 st chi-pojkar.

Är det ni som flyttat till måsgatan? Isåfall hälsar jag dig välkommen, bor rakt bakom er, på nr 13.

Mvh Linda

2010-03-05 @ 18:08:30
URL: http://freewebs.com/chilianti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0