Taxikurs

Det var ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg, men mycket beror på att vi har flyttat så tiden har inte räckt till. Och just nu befinner jag mig i Göteborg och ska gå en taxiutbildning och samtidigt hälsa på min syster som bor här. Så i Måndags den 15 mars var min första dag på skolbänken. Riktigt trevligt faktiskt.



Idag Onsdag har vi varit till Borås och följt min syster. Det var nu också meningen att vi skulle shoppa lite, men njaaa inte fanns det så mycket. Köpte lite onödiga prylar bara. En sparbössa, en termometer och ett par skor som mest troligt är alldeles för höga för mig att gå i. Men det kommer nog andra shoppingdagar, eftersom vi inte varit på Ge-Kås i Ullared än.



Ha en fortsatt trevlig vecka alla.
Kram på er.




Kommentarer
Postat av: Berit Weinehall

Lycka till med kursen Och kör försiktigt när du far hemåt.

Kram

2010-03-19 @ 06:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0