Morsdag

Idag är det alla mammors dag, min med. Syrran och jag var först till våran mor och grattade henne på hennes dag, för att sedan åka hem och ta emot min dotter med familj.
Oj vad jag tycker om alla stunder då de kommer hela familjen för att hälsa på, morsdag eller ej. 
Den som jag saknade idag var Daniel (sonen), men han kommer ju nästa helg, så jag får väl nöja mig med det.

Barnbarnet Ziggy                                                 Skojfrisk mor eller.......


Min lilla raring Penny



Lite massage kanske....                                       Kärlek



3 Generationer

Kommentarer
Postat av: maudis

Åhh ni är så fina allihopa i din familj!! Men Penny är ju GUDOMLIGT VACKER!! Stackars föräldrar fniss när hon kommer upp i tonåren & upptäcker KILLAR.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0