Lördag med stiiing!!

Lördag blev en riktigt lååång dag för mig kan man säga. Åkte till mamma Gerd och hälsade på för att sedan ta med henne hem på middag. Ringde också till min Sofia med familj och bjöd dom på gomat, ( Rödspätta med romsås) Mmm.... Då jag kört hem mamma så hade jag tänkt mig en skön kväll på soffan..., och det fick jag också. Men precis då jag skulle till att natta ringde min bästa vän ulla-Britt--" skynda dig och kom, Diza (våran chinese tik) håller på att få valpar. Så där satt jag till halv 6 på morgonen tillsamman med Ulla. 3 helt underbara valpar fick vi, 1 svart nakettik, 1 vit spottad nakenhane och 1 pufftik, vit m. svarta fläckar. Men nu på kvällen är jag grymt trött, så här slutar vi skriva och lägger in lite bilder på mitt främmande istället // Ha det




Kommentarer
Postat av: Mia

Säger grattis tillökningen:)

/MIA

2011-09-14 @ 20:36:15
Postat av: Maudis

Men åhh så lik barnbarnen är varandra!!

SÅ otroligt vackra, båda två!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0